Skontaktuj się z nami
infolinia
Adres e-mail
Lub zostaw kontakt - oddzwonimy
 
Ciśnieniowa sonda paliwa
  • montaż w zbiornikach wykonanych z metalu lub tworzywa sztucznego,
  • kalibracja odczytu poziomu paliwa po montażu,
  • możliwość wprowadzania zdalnej korekty na podstawie danych z tankowania,
  • precyzyjny pomiar metodą ciśnieniową,
  • dokładność między 0.1% a 1%,
  • montowana do zewnętrznych (niezabudowanych) zbiorników,
Przepływomierz paliwa
  • dokonuje pomiaru objętości paliwa dostarczonego do silnika,
  • uwzględnia powrót paliwa do zbiornika,
  • instalowany bezpiśrednio przy silniku,
  • niewrażliwy na sabotaż,
  • skutecznie określa ilość skradzionego paliwa,
  • dostosowywany do pojazdu.
Zabezpieczenie wlewu paliwa
  • udaremnia kradzież paliwa przez wlew,
  • solidne wykonanie skutecznie stawia opór złodziejowi,
  • posiada plombowane łączenia,
  • nie utrudnia tankowania,
  • nie widoczny z zewnątrz – przypomina standardowy korek.
Czujnik otwarcia wlewu paliwa
  • alarmuje o odkręceniu wlewu paliwa,
  • niemożliwy do oszukania,
  • informuje o dacie i godzinie zdarzenia,
  • widoczny z zewnątrz,
  • stanowi dodatkowe zabezpieczenie wlewu paliwa.
Alarm o kradzieży paliwa
  • wykorzystuje sondy paliwa w zbiornikach,
  • po zarejestrowaniu upustu na parkingu aktywuje syrenę dźwiękową,
  • dodatkowo może zostać rozbudowany o lampę (szperacz),
  • w kabinie montowany jest wyłącznik bezpieczeństwa (ignoruje wahania paliwa podczas jazdy),
  • edytowalna wartość progowa reakcji (minimalna ilość paliwa potrzeba do aktywacji syreny).
Moduł odcięcia zapłonu
  • mechanicznie rozłącza obwód elektryczny rozrusznika lub układu paliwowego,
  • czasochłonny do ominięcia,
  • skutecznie opóźnia a nawet udaremnia kradzież pojazdu,
  • odporny na odłączenie akumulatora,
  • instalowany w niewidocznym miejscu,
  • przy próbie odpalenia pozostawia efekt słabego akumulatora.
Pobieranie plików z Tachografu
  • zdalnie odczytuje pliki z karty kierowcy i pamięci masowej,
  • pobieranie danych może się odbywać podczas jazdy lub postoju,
  • nie wymaga angażowania kierowcy,
  • pobrane pliki są archiwizowane w aplikacji Navifleet,
  • wykorzystuje podłączony do USB czytnik karty przedsiębiorstwa.
Pomiar temperatury
  • pomiar temperatury z dokładnością do 0.1°C,
  • instalowany wewnątrz przestrzeni ładunkowej,
  • przekazuje niezależny na zakłócenia odczyt cyfrowy,
  • pomiar jest niezależny od stanu pracy silnika,
  • przystosowany do stałego montażu.
Czujnik otwarcia ładowni
  • stosowany do monitorowania stanu drzwi naczep,
  • spełnia funkcję czujnika położenia pługa,
  • przystosowanie do pracy w trudnych warunkach (piasek, woda, sól),
  • opracowany metodą RFID,
  • odporny na zakłócenia i sabotaż,
  • wyzwala alarm po zmianie stanu monitorowanego przyrządu.
Identyfikator kierowców
  • dostępny w wariancie zdalny (ok. 1m) lub zbliżeniowy,
  • sygnał dźwiękowy alarmujący o braku identyfikacji przejazdu,
  • opcjonalnie pełni funkcję dodatkowego immobilisera,
  • gromadzi dane oddzielnie dla każdego kierowcy,
  • wyzwala alarm SMS przy próbie odpalenia bez identyfikacji,
  • małe rozmiary mieszczące się w portfelu.
Jak działa system Navifleet
1
Satelita GPS określa
położenie pojazdu
2
Urządzenie zbiera dane
z dodatkowych akcesoriów
3
... a następnie
wysyła je do aplikacji
4
... która udostępnia
je on-line
Skontaktuj się z nami
infolinia
Adres e-mail
Lub zostaw kontakt - oddzwonimy