Serwis, wymiana klocków, wymiana opon, kończący się przegląd, wymiana oleju i filtrów – te hasła niewątpliwie spędzają sen z powiek każdemu menedżerowi floty. Przede wszystkim dlatego, że jego głowa niepotrzebnie zaprzątana jest pamiętaniem o ważnych datach. W systemie Navifleet przygotowaliśmy specjalnie wydzieloną część systemu dedykowaną zarządzaniu serwisem pojazdów. Sprawdź, jak powinno wyglądać zarządzanie wydatkami floty w Twojej firmie.
Pojazdy to narzędzia pracy, które wymagają troskliwej opieki serwisowej. Ich eksploatacja jest naturalnym zjawiskiem i należy bezwzględnie dotrzymywać kroku pojawiającym się usterkom. Najgorsze co można zrobić, to ignorować świecącą się kontrolkę ostrzegawczą na desce rozdzielczej całymi tygodniami. Bieżące naprawy pozwalają utrzymać dobrą kondycję pojazdu, ale też generują koszty. W pewnym momencie dokumentów zakupowych i rachunków jest tak dużo, że da się wyczuć stopniowo traconą kontrolę nad wydatkami. Sprawdzonym sposobem na poprawę świadomości finansowej jest wprowadzenie ewidencji wydatków, jednak nie w segregatorze lub arkuszu kalkulacyjnym. Najlepszym rozwiązaniem jest dysponowanie kosztami w formie interaktywnej, ponieważ tylko wtedy możemy swobodnie żonglować filtrami i wyciągać ciekawe statystyki. Systemy monitoringu pojazdów GPS w części rozwiązań zawierają system zarządzania kosztami, warto zapytać, czy ten, z którego korzystasz także ma tą funkcjonalność.
Każdy przedsiębiorca wie doskonale, że rzetelny kontrahent to połowa sukcesu. Każdy z nas chce współpracować z sumiennymi firmami, dla których terminowość i regulacja zobowiązań jest na pierwszym miejscu. W systemie Navifleet istnieje specjalny moduł, który automatycznie tworzy bazę danych naszych kontrahentów. Dzięki temu każdy podmiot, z którym sfinalizowaliśmy transakcję jest dodawany do listy w bazie danych i mamy dostęp do danych kontaktowych oraz historii zamówień.
Każda pozycja dodana do listy kosztów jest przypisywana do konkretnego pojazdu. Użytkownik może również wprowadzić ilość oraz cenę pozycji, a także wybrać adekwatny podatek. Po przypisaniu kosztu do pojazdu system zapisuje od razu datę dodania dokumentu, ale aby użytkownik czuł się swobodnie do dyspozycji ma jeszcze pole “Data wykonania”. Z perspektywy upływu czasu można zauważyć, że system samodzielnie tworzy historię wykonanych prac na pojeździe. Bogate filtry pozwalają precyzyjnie określić zakres informacji, jaki nas interesuje – użytkownik może wybrać pojazd lub grupę pojazdów, kierowcę lub konkretny zakres dat. Ponadto użytkownik ma możliwość określenia wybranych kategorii kosztów. To właśnie filtry kosztów odpowiadają na pytania:
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.