Case-Study vol.2. Czyli jak NaviFleet wykrywa spadki napięcia.

Jak powszechnie wiadomo monitoring spod znaku NaviFleet to uniwersalne narzędzie umożliwiające wszechstronny nadzór flotą pojazdów. Jednakże są sytuację, gdy stabilne działanie systemu może zakłócić szereg czynników. Jak sobie z nimi radzimy? Opowiem na przykładzie jednej z najczęstszych usterek z jakimi mają na co dzień do czynienia nasi technicy. Poznaj historie wdrożenia case-study.

Case-study: Dzień z życia technika NaviFleet

Jak co dzień o 8.00 pracownicy naszego działu technicznego logują się systemu aby włączyć moduł diagnostyczny. Czym jest ów „moduł diagnostyczny”. Jest to autorskie narzędzie programistów NaviFleet umożliwiające naszym technikom natychmiastowe reagowanie w przypadku, gdy lokalizator w pojeździe naszego klienta wykazuje brak aktywności. Dzięki temu, pracownicy działu technicznego na bieżąco monitorują stan każdego z pojazdów.

Uwaga! Spadek napięcia! Czyli rozładowany akumulator, a reakcja NaviFleet

Jednym z przypadków gdzie tryb diagnostyczny okazał się nieoceniony był przypadek naszego klienta, w którego pojeździe wykryliśmy rozładowanie akumulatora nim sam zainteresowany zdążył się o tym przekonać. Jeden z naszych techników jak co dzień przeglądając pojazdy, które wykazują brak aktywności, natknął się na niepokojący odczyt. Otóż stan napięcia akumulatora jednego z pojazdów wynosił zaledwie 0.563V. Zaniepokojony tym faktem, zadzwonił do klienta by poinformować, iż w jego pojeździe prawdopodobnie rozładował się akumulator. Początkowo klient podszedł do informacji sceptycznie, jednak zgodził się, sprawdzić osobiście, czy sugestia naszego technika była prawdą.

Skąd Pan o tym wiedział !?

Jakże wymowne było zdziwienie naszego klienta, który po weryfikacji stanu naładowania akumulatora zadzwonił do opiekuna technicznego NaviFleet z pytaniem: „Skąd Pan o tym wiedział?” W takich właśnie momentach jeszcze bardziej utwierdzamy się w przekonaniu, iż monitoring GPS to nie tylko punkt na mapie, lecz potężne narzędzie umożliwiające bieżące monitorowanie stanu technicznego pojazdu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, na temat naszych wdrożeń, skontaktuj się z naszym doradcą! TUTAJ!

Jacek Stężowski

Content Manager

Inżynier z lekkim piórem. Z przyjemnością łączę pasję do pisania i fascynację nowinkami technologicznymi.

Mogą Cię zainteresować

Brak postów