W NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny i oprogramowanie do zarządzania flotą pojazdów. Nasze oprogramowanie analizuje parametry pojazdów i pomaga lepiej zaplanować ich wykorzystanie. Pracujemy dla ponad 1700 specjalistów na terenie całej Polski.
Kogo szukamy?
Poszukujemy Specjalisty ds. Content Marketingu, który będzie pasjonatem tworzenia treści.
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie merytorycznych i angażujących treści oraz za interakcję z różnymi zespołami w celu zrozumienia wyzwań i potrzeb rynku oraz efektywnego promowania produktów firmy.
Twoje obowiązki:
- Tworzenie merytorycznych i angażujących treści na temat zarządzania flotą pojazdów.
- Pisanie treści prezentujących i promujących nasze produkty i usługi.
- Publikacja treści na naszej stronie, naszym blogu, w mediów społecznościowych i w naszym newsletterze.
- Prowadzenie rozmów z zespołem produktowym, sprzedażowym, opieki klientów oraz z potencjalnymi i obecnymi klientami.
- Aktywne współtworzenie strategii komunikacyjnej firmy i jej realizacja.
- Współpraca z zespołem designerskim w celu tworzenia kreatywnych i spójnych projektów.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- Jesteś otwarty na rozmowy z ludźmi i nie boisz się inicjować kontaktu.
- Lubisz pisać.
- Masz kreatywne podejście do tworzenia treści i lubisz myśleć nieszablonowo.
- Cenisz pracę w dynamicznym środowisku startupowym i jesteś gotowy na przejęcie odpowiedzialności.
- Masz podejście do pracy według koncepcji Lean Startup.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w tworzeniu treści zorientowanych na Klienta.
- Zdolności komunikacyjnych, ciekawości i otwartości na innych ludzi - nie możesz bać się zadzwonić i porozmawiać np. z naszym Klientem.
- Bardzo dobrej organizacji pracy.
- Podstawowej znajomości zagadnień marketingowych (Google Analytics , SEO, SEM).
- Super jeśli masz doświadczenie w marketingu produktów SaaS.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Twoje CV zostanie przeanalizowane bezpośrednio przez jednego z członków zespołu marketingowego. Jeśli Twoja aplikacja będzie zgodna z naszymi oczekiwaniami:
- Krótka rozmowa: e-mailowo poinformujemy Cię o przejściu do kolejnego etapu i umówimy się na krótką rozmowę - chcemy zadać Ci podstawowe pytania i ustalić kolejne kroki. Rozmowa potrwa do 30 minut. Rozmowę poprowadzi Patryk.
- Spotkanie z zespołem: w kolejnym kroku spotkamy się w naszym biurze lub online z naszym zespołem na 2 godzinną rozmowę kwalifikacyjną.
- Ostatni etap to zaproszenie na spotkanie, podczas którego wykorzystamy elementy Assessment Center.