Jak wygląda współpraca z Navifleet?

Wiemy, że wdrożenie telematyki to ważne wydarzenie w firmie. Traktujemy poważnie naszych klientów i ich cele. Najważniejsze dla nas jest to, aby wdrożenie Navifleet dało oczekiwane rezultaty. Dlatego w oparciu o nasze doświadczenie przygotowaliśmy proces wdrożenia, który pozwoli ci uniknąć dodatkowej pracy i stresu. Podczas wdrożenia  opieramy się na konkretnych celach i mierzalnych efektach. Dowiedz się więcej.

Bezpłatna konsultacja
Jak wygląda współpraca z Navifleet?Efekty pracy z Customer Success Navifleet
Pierwsze spotkanie z opiekunem klientaWypracowanie mierzalnych celów

Współpraca z Navifleet krok po kroku

1

Pierwsze spotkanie z opiekunem klienta

Nasz sprzedawca zapozna cię z dedykowanym opiekunem, który będzie cię wspierał przez cały okres wdrożenia.
2

Wypracowanie mierzalnych celów

Twój opiekun zapozna się z informacjami, jakie przekazałeś przedstawicielowi handlowemu i przygotuje się do zaplanowania twojego wdrożenia. Wspólnie z opiekunem określisz cele, które chciałbyś zrealizować z aplikacją Navifleet. Opiekun zadba o to, aby cele były mierzalne i osiągnięte w maksymalnie krótkim czasie.
3

Instalacja urządzeń i konfiguracja aplikacji

Po wypracowaniu celów opiekun skoordynuje montaż urządzeń i zadba o skonfigurowanie twojego konta w aplikacji Navifleet.
4

Kontrola jakości

Po instalacji urządzeń konto klienta przechodzi naszą wewnętrzną kontrolę jakości - w aplikacji będą aktywne tylko te funkcjonalności, których potrzebujesz do osiągnięcia założonych celów. W koncie klienta nie ma zbędnych zestawów danych i niepotrzebnych wykresów, które niczemu nie służą, a jedynie komplikują używanie systemu.
5

Krótki instruktaż

Kolejnym krokiem jest spotkanie z opiekunem, który wdroży cię w funkcjonalności aplikacji Navifleet. W trakcie spotkania zobaczysz, jak skonfigurowane zostały raporty dla twojej floty i dowiesz się, jak korzystać z aplikacji. Otrzymujesz też zestaw materiałów i instrukcji, które ułatwią ci wdrożenie.
6

Cykliczne spotkania z opiekunem

Nasz opiekun będzie regularnie spotykał się z tobą, aby wspierać cię w osiąganiu zakładanych celów i odpowiadać na twoje pytania, które pojawią w trakcie korzystania z naszej aplikacji.
7

Podsumowanie efektów wdrożenia

Po zakończeniu wdrożenia twój opiekun przygotuje raport podsumowujący osiągnięte rezultaty. Raport będzie miał bardzo zwięzłą, przyjazną i obrazową formę, dzięki czemu będziesz mógł go wykorzystać jako wsparcie w argumentacji wdrożenia telematyki przed zarządem. Zobacz, jak wygląda przykładowy raport z naszego wdrożenia.

Jak wspieramy fleet managerów?

Zobacz przykładowe cele wdrożenia

Sytuacja klienta

Sprawdź

Sytuacja klienta:

Kierownik floty w firmie budowlanej zwrócił się do nas z prośba o pomoc w ustaleniu, ile kilometrów prywatnych pokonują samochody i ile to kosztuje firmę. Bardzo często otrzymywał też informacje od przełożonego kierowników budów, że nie może ustalić lokalizacji pracowników i tym samym stwierdzić, czy kontrola budów jest realizowana z odpowiednią częstotliwością. Największym problemem było jednak to, że flota generowała coraz większe koszty, a trudno było określić czy są one ponoszone w sposób zasadny.

Rozwiązanie

Sprawdź

Nasze rozwiązanie:

W pierwszej kolejności skupiliśmy się na ustaleniu skali kilometrów prywatnych we flocie klienta. Kierowcy zostali wyposażeni w aplikację Driver, za pomocą której oznaczali jazdę prywatną. Przełożony kierowników budów otrzymał osobne konto, aby z użyciem stref otrzymywać informację o dacie i długości odwiedzin kierownikach na budowach. Zebrane dane pozwoliły kierownikowi floty wyegzekwować od użytkowników pojazdów zwrot kosztów paliwa za użytkowanie prywatne (śr. 90 zł netto miesięcznie od każdego pojazdu). Ponadto użytkownicy pojazdów obniżyli zużycie paliwa o 6%, co wygenerowało średnie miesięczne oszczędności na poziomie 100 zł netto na każdym pojeździe. Do niewymiernych oszczędności należy zaliczyć znaczną redukcję gwałtownych hamowań, co w dłuższej perspektywie poskutkuje większą żywotnością hamulców i opon.
monitoring zużycia paliwa we flociemonitoring zużycia paliwa we flociemonitoring zużycia paliwa we flociemonitoring zużycia paliwa we flocie
Dbamy o sukces flotowca

Efekty pracy z Customer Success Navifleet

realizacja założonych celów flotowych i wypracowanie oszczędności, które można zmierzyć

realizacja założonych celów flotowych i wypracowanie oszczędności, które można zmierzyć

system Navifleet jest skonfigurowany dokładnie tak, jak potrzebuje tego Fleet Manager

system Navifleet jest skonfigurowany dokładnie tak, jak potrzebuje tego Fleet Manager

gotowa, skonfigurowana, skuteczna “maszyna”, która działa pracując na oszczędności dla firmy

gotowa, skonfigurowana, skuteczna “maszyna”, która działa pracując na oszczędności dla firmy

Poznaj opiekunów
klienta Navifleet

Umów konsultację z Piotrem
Poznaj opiekunów klienta Navifleet

Piotr Smoleń

Szef rozwoju Navifleet