Właśnie wróciłeś z parkingu po udanym przekazaniu pojazdu ze stosem dokumentów w ręce i kolejką zdjęć pojazdu na smartfonie. Cieszysz się, że udało Ci się przekazać kolejny pojazd, ale na myśl o całej pracy, która Cię czeka wolałbyś, żeby do tego przekazania nie doszło?
Uzupełnianie i tworzenie kolejnych tabel, przesyłanie zdjęć, skanowanie dokumentacji, przekazywanie jej kierowcom, ręczne przepisywanie protokołów przekazania do Excela — to tylko część zadań, które wydłużają proces przekazania pojazdu nawet do kilku godzin.
Zobacz jak zamknąć proces przekazania pojazdu w kilka minut z aplikacją Navifleet Manager.
Zamknięcie procesu wydania pojazdu z Navifleet Manager
1. Założenie konta
Jeśli jeszcze nie masz konta, wystarczy, że wejdziesz na stronę navifleet.pl, z poziomu menu wybierzesz produkt Navifleet Manager i klikniesz w przycisk rejestracji, aby rozpocząć proces zakładania konta. Krok po kroku, uzupełniając dane, założysz swoje konto i dodasz swój pierwszy pojazd.
2. Wysyłanie podpisanych dokumentów
Podczas ostatniego etapu tworzenia elektronicznego protokołu, wystarczy wskazać adresy email osób, które powinny otrzymać kopię wszystkich załączonych dokumentów. Aplikacja po zakończeniu procesu automatycznie wyśle te dokumenty na wskazane adresy.
3. Aktualizacja danych
Wszystkie dane wypełnione podczas przekazania pojazdu zostaną automatycznie zaktualizowane w aplikacji Navifleet Manager. Dzięki temu nie trzeba ponownie przepisywać danych do Excela ani wgrywać zdjęć na dysk.
Wystarczy zalogować się do aplikacji z dowolnego miejsca z dostępem do internetu, aby mieć te wszystkie dane pod ręką.
Podsumowanie
Z aplikacją Navifleet Manager zamkniesz proces wydania pojazdu w kilka minut, a z ręcznym przepisywaniem dokumentów do Excela pożegnasz się na zawsze.
Po przekazaniu pojazdu z modułem e-Protokoły, aplikacja automatycznie uzupełni wszystkie dane o wydanym pojeździe, przypisanym do niego użytkowniku, udokumentowanych szkodach, czy podpisanych w tym procesie dokumentach, jak umowa czy regulamin użytkowania pojazdu.
Dzięki temu nie musisz tworzyć kolejnej tabelki w Excelu, skanować i przesyłać dokumentów, czy przesyłać zdjęć z telefonu na dysk w chmurze — zwyczajnie sprawdzasz historię interesującego Cię pojazdu w aplikacji.
Navifleet Manager przechowuje wszystkie dane o dodanych pojazdach, od podstaw, takich jak numer rejestracyjny czy marka, po dane takie jak, przebyte dystanse czy szkody wraz z dokumentacją zdjęciową.
Równie szybko znajdziesz dokumenty podpisane z konkretnym kierowcą wyświetlając dokumenty z interesującego Cię okresu użytkowania.
Po przekazaniu pojazdu i podpisaniu najważniejszych dokumentach w aplikacji, możesz ją wykorzystać do automatycznego przesyłania podpisanych dokumentów kierowcy na skrzynkę mailową lub też założyć dla niego konto w aplikacji, dzięki któremu zyska on łatwy dostęp do najważniejszych informacji i dokumentów, a Ty nie będziesz musiał skanować i segregować kolejnych papierów.
Dzięki tym funkcjonalnościom automatycznie stworzysz łatwo dostępne archiwum, do którego możesz zajrzeć kiedy tylko zajdzie taka potrzeba, nawet z poziomu Twojego smartfona. A kiedy będziesz nieobecny, każdy członek Twojego zespołu znajdzie potrzebne informacje lub dokumenty, bez Twojego udziału.
Zarejestruj się na bezpłatny okres próbny już dziś i przekonaj się jak Navifleet Manager przyspiesza proces wydania pojazdu, automatyzuje procesy i eliminuje ręczną i papierkową pracę.